Odpowiedzi na najczęściej zadawa

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania dotyczące pożyczek w sLoan.pl. Zamieszczone odpowiedzi ułatwią podjęcie decyzji w sprawie złożenia wniosku u nas, a także będą pomocne na każdym etapie dalszej współpracy. Jeżeli nie znalazłeś/-aś odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.

  • Po odpowiedź zapraszamy na stronę poświęconej kredytom, gdzie mogą Państwo zapoznać się z oferowanymi przez nas usługami.

  • O pożyczkę możesz ubiegać się gdy:
    • jesteś obywatelem Polski i posiadasz stałe miejsce zamieszkania na terytorium Polski
    • jesteś w wieku od 21 do 65 lat
    • utworzyłeś/-aś swój profil na stronie, zweryfikowałeś/-aś rachunek bankowy, zaakceptowałeś/-aś warunki oraz złożyłeś/-aś poprawnie wniosek
    • jesteś stałym użytkownikiem numeru telefonii komórkowej oraz posiadasz osobisty rachunek bankowy w Polsce
    • w chwili ubiegania się o pożyczkę, nie posiadasz zaległości finansowych względem sLoan.pl oraz nie zostałeś wpisany do żadnych rejestrów
  • Jeżeli JESTEŚ już klientem sLoan.pl lub zarejestrowałeś/-aś się i otrzymałeś/-aś od nas powiadomienie SMS o pomyślnym zakończeniu rejestracji, możesz wypełnić wniosek o pożyczkę, logując się na profil klienta podając swój numer PESEL i hasło. Następnie przejdź do zakładki rachunki bankowe aby zweryfikować konto za pomocą usługi KONTOMATIK. Na suwaku wybierz odpowiednią kwotę pożyczki i okres spłaty. Prześlij wniosek.

    Po otrzymaniu wniosku, na podstawie danych uzyskanych podczas rejestracji bądź informacji zamieszczonych w bazach danych lub zbiorach danych kredytodawców, pożyczkodawca dokona oceny zdolności kredytowej Klienta. O podjętej decyzji pożyczkodawcy odnośnie zawnioskowanej kwoty poinformuje wiadomość SMS lub konsultant sLoan.pl skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Proces przygotowania umowy pożyczki oraz wypłata środków trwa około 15 minut.

    Jeżeli NIE JESTEŚ jeszcze klientem sLoan.pl, musisz się najpierw zarejestrować (przeczytaj następne pytanie).

  • REJESTRACJA:

    1. Po wejściu na stronę sLoan.pl kliknij link „Rejestracja”.
    2. Następnie wypełnij wszystkie wymagane pola w formularzu rejestracyjnym, zapoznaj się i zaakceptuj warunki oraz kliknij „ZAREJESTRUJ SIĘ”
    3. W celu dokończenia rejestracji wejdź w zakładkę „Rachunki bankowe” aby potwierdzić dane za pomocą usługi Kontomatik. Po dokonaniu natychmiastowej weryfikacji będziesz mógł/-a złożyć wniosek o pożyczkę.
  • Powody mogą być dwa:

    1. Pomyliłeś/-aś się podczas wprowadzania danych. Sprawdź numer PESEL i hasło.
    2. Zmienił się Twój numer telefonu. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, a pracownicy zaktualizują Twój numer telefonu.
  • Zawnioskować o pożyczkę internetowo możesz o dowolnej porze doby. Wnioski są rozpatrywane w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Od razu po zaksięgowaniu spłaty bieżącego zobowiązania możesz wystąpić o kolejną pożyczkę.

  • Pieniądze wypłacamy za pomocą przelewu na rachunek bankowy. Spłata oferowanej przez nas pożyczki odbywa się w podobny sposób.

  • Przelewy dotyczące spłat całości bądź części zobowiązania są sprawdzane i wprowadzane do systemu sLoan.pl tego samego dnia lub następnego dnia po zaksięgowaniu płatności. Banki są sprawdzane kilka razy w ciągu dnia, a informacje są aktualizowane na profilu Klienta. Zazwyczaj płatności są księgowane do godziny. W przypadku gdy to trwa dłużej prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na podany adres mailowy.
    Płatności przelane w dniu nieroboczym są wprowadzane do systemu w następnym dniu roboczym. Jeżeli przelewasz środki z innego banku, tzw. zewnętrzny przelew, księgowanie może potrwać dłużej.

  • Realizując wypłaty pożyczek korzystamy z opcji ekspresowych przelewów BlueCash. Dzięki naszej współpracy z serwisem Blue Media S.A. możesz otrzymać pożyczkę w krótkim czasie, zgodnie z zasadami i terminem w jakim twój bank realizuje przelewy.

  • W tym samym czasie Klient może mieć tylko jedną pożyczkę w sLoan.pl. Nowy wniosek możesz złożyć dopiero po spłaceniu i zaksięgowaniu bieżącego zobowiązania wobec sLoan.pl.

  • Spróbuj ponownie się zalogować i wypełnić wniosek, w przypadku gdy komunikat znów się pojawi, wykonaj następujące czynności: Tools > Internet options (dolny przycisk) > Privacy (trzeci z lewej) > Advanced, i odznacz zaznaczoną opcję blokady.

  • Plan spłaty pożyczki jest wysyłany następnego dnia roboczego po wypłaceniu pożyczki na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś planu spłaty pożyczki, poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres bok@sloan.pl. Prześlemy Ci wówczas kopię planu spłaty pożyczki na wskazany adres e-mail lub, jeśli wolisz, pocztą tradycyjną (prosimy o podanie adresu). Dokumenty dotyczące pożyczki są wysyłane następnego dnia roboczego po wypłaceniu pożyczki na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. Jeżeli nie otrzymałeś/-aś dokumentów, poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres bok@sloan.pl

  • Umowa pożyczki, faktura, wezwania do zapłaty i inne informacje są przesyłane do użytkowników w formacie pdf. Jeżeli nie udaje się otworzyć pliku przesłanego w załączniku, zainstaluj na swoim komputerze bezpłatny program Adobe Reader, klikając link:
    Get Adobe Reader

  • Pożyczkę można spłacić, przelewając środki przez Internet na nasz rachunek lub wpłacając je w dowolnym oddziale banku. Do przelewu należy podać następujące dane: Rachunek odbiorcy –
    Pożyczkę można spłacić przelewem internetowym na wskazany rachunek lub w dowolnym oddziale banku. Dokonując spłaty pożyczki wskaż dane podane poniżej: Odbiorca: Nordecum Sp. z o.o.
    Tytuł przelewu - Spłata pożyczki Nr.
    Rachunki odbiorcy:
    Bank Zachodni WBK 30 1090 1043 0000 0001 3017 4117,
    Bank Pekao S.A. 38 1240 6218 1111 0010 6218 2439,
    mBank SA 78 1140 1010 0000 4637 5500 1001,
    Getin Bank SA 70 1560 0013 2315 1307 6000 0001,
    Alior Bank SA 91 2490 0005 0000 4520 1957 8510,
    Bank Millennium SA 79 1160 2202 0000 0002 8636 4528,
    PKO Bank Polski 71 1020 1097 0000 7702 0273 3285

    Nazwa odbiorcy - Nordecum sp z o.o.
    Tytuł płatności - Pożyczka ID.

    Zaksięgowanie środków w systemie sLoan.pl następuje tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. Jeżeli przelewasz środki z rachunku w innym banku, realizacja przelewu może potrwać dłużej. Uwaga! Płatności, w przypadku których w tytule nie podano numeru pożyczki mogą nie zostać automatycznie zaksięgowane. Jeżeli dokonujesz płatności w imieniu innej osoby, w tytule płatności KONIECZNIE wpisz imię, nazwisko i numer PESEL tej osoby. Płatności niezawierające wymaganych danych zostaną uznane tylko w przypadku poprawnie wypełnionego i wysłanego wniosku o uznanie płatności.

  • Tak, można. Przy spłacie pożyczki należy w tytule przelewu wpisać numer pożyczki.

  • Klient, który spóźni się ze spłatą pożyczki, otrzyma wezwanie do zapłaty. Jeżeli po przesłaniu przez sLoan.pl wezwań do zapłaty klient nie dokona płatności i nie skontaktuje się z konsultantem, zaległa płatność zostanie przekazana do windykacji. Informacje na temat wszystkich środków stosowanych przez sLoan.pl wobec pożyczkobiorców zalegających ze spłatą pożyczki znajdą Państwo w paragrafie § 13 Ramowej umowy pożyczki. Tutaj znajdziesz tekst Ramowej umowy pożyczki.

  • Tak, ale w tytule płatności należy podać imię, nazwisko i numer PESEL osoby, której udzielono pożyczki.

  • RRSO to rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki, której wysokość zależy od okresu spłaty i kwoty pożyczki. Im wyższa kwota pożyczki i im dłuższy okres spłaty, tym wartość RRSO jest niższa.

    Kwota pożyczki 3000 zł
    Okres spłaty 30 dni
    Koszt pożyczki 675 zł
    RRSO 1081,2 %
    Łączna kwota, którą należy zwrócić 3675 zł

  • Kontomatik jest bezpłatną opcją, która umożliwia błyskawicznie zweryfikować tożsamość Klienta, w pełni bezpiecznie logując się na swój rachunek bankowy. W tym przypadku nie ma potrzeby realizowania przelewu weryfikacyjnego w wysokości 0,01 zł. Taka metoda weryfikacji przeprowadzana jest jedynie po uprzednio wyrażonej przez Ciebie dobrowolnej zgodzie na jej wykonanie. Więcej informacji możesz znaleźć na stronie dostawcy usługi http://kontomatik.com/

Wybierz kwotę i okres pożyczki
0.00
0.00
0.00
0.00
Aktualności sLoan.pl

Nordecum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-131) przy ul. Grzybowska 4/13, e-mail:bok@sloan.pl. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy pod nr 0000552638, NIP: 5252614997, REGON: 361270895. Kapitał zakładowy w wysokości 500 000 zł. Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Ustawie o kredycie konsumenckim oraz w Kodeksie Cywilnym.

W przypadku opóźnienia w spłacie Pożyczki, Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek za zwłokę w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych) oraz podjęcia działań mających na celu zwrot Pożyczki przez Pożyczkobiorcę. W szczególności Nordecum Sp. z o.o. wezwie Pożyczkobiorcę do zapłaty zaległych kwot poprzez kontakt w formie telefonów, elektronicznych wiadomości tekstowych SMS oraz elektronicznych wiadomość mailowych. Przypomnienia te obciążane są opłatami zgodnie z Ramową Umową Pożyczki. Kosztami dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego zostanie obciążony Pożyczkobiorca.

W przypadku braku spłaty pożyczki bądź opóźnienia w spłacie Pożyczkodawca może przekazywać dane Pożyczkobiorcy o zobowiązaniach do Biur Informacji Gospodarczej.

Chat z konsultantem
Chat z konsultantem